3/31/2018

Shoplog | Aliexpress

Een tijdje geleden heb ik een aantal dingetjes besteld op Aliexpress, en inmiddels zijn bijna alle pakketjes binnen gekomen! Dit keer bestelde ik twee badpakken en verschillende accessoires. Omdat ik het zelf altijd leuk vind om Aliexpress shoplogs te zien, leek het me leuk om mijn aankoopjes te delen! 

Ik ga heel vaak op zoek naar bikini's en badpakken via Aliexpress, en deze leek me super leuk! Dit badpak was er ook in het geel en rood, maar ik heb uiteindelijk voor deze groene gekozen. Ik vind deze kleur super mooi! De achterkant van het badpak is laag uitgesneden en de bandjes kun je vastknopen. 




Ook bestelde ik nog een ander badpak, dit keer een blauwe. Dit badpak lijkt super erg op de badpakken van Spell Designs, een Australisch merk waar ik de kleding altijd super leuk van vind. 



Ook bestelde ik wat accessoires, waaronder dit kettinkje, wat bestaat uit twee kettinkjes. Aan een van de kettinkjes zitten sterretjes en maantjes, en aan de andere bolletjes.


Dit kettinkje vond ik ook super leuk! Deze bestaat uit een simpel kettinkje en een langere met een steentje eraan. En dat voor minder dan een euro!



De laatste tijd draag ik vaak van dit soort haarbandjes in mijn haar, en op Aliexpress heb ik er super veel gevonden! Vooral de gele ga ik denk ik vaak dragen.




Dat waren al mijn aankoopjes! Heb jij onlangs nog iets besteld op Aliexpress? Liefs, Janine. 

2 opmerkingen:

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!