3/25/2018

Roomtour Amsterdam

Inmiddels woon ik alweer een halfjaar op kamers in Amsterdam, dus werd het wel eens tijd voor een roomtour! Ik vind roomtours altijd super leuk om te zien en ik haal er altijd veel inspiratie uit, dus misschien is deze blogpost ook wel handig voor als je ook op kamers gaat en wilt zien wat een handige indeling is. Ik woon in Amsterdam West en heb een eigen kamer, een soort halletje met ingebouwde kast erin én een eigen badkamer. 



Als je mijn kamer binnenkomt, kom je binnen in dit halletje. Daarin zit een ingebouwde kast waar ik al mijn kleding in opberg. En aan de andere kant zit mijn eigen badkamer!



Op de deur van de badkamer heb ik een hangspiegel gehangen met daaromheen lampjes. 


Via een andere deur kom je dan mijn 'echte' kamer binnen. Mijn bed is een twijfelaar van de Ikea, met van die lades eronder. Super handig, want dan kan ik daar nog meer spullen opbergen. 




Achter mijn bed staan mijn televisie en bank. De bank kun je uitschuiven tot slaapbank, zo kunnen er altijd meerdere mensen blijven slapen. Ook staan er nog wat plantjes in de vensterbank.



Tegenover mijn bank staan een kleine tafel met twee stoelen. Hier zit ik meestal om te studeren en te eten. Boven mijn tafel heb ik allemaal foto's en posters opgehangen van allemaal herinneringen sinds ik in Amsterdam woon. 



Daarnaast staat deze bakkerskast die ik bij de Xenos heb gekocht. Erin staat onder andere al mijn servies. 


Samen met mijn "ganggenootjes" deel ik een keuken, maar die keuken is eigenlijk te vies om er te koken. Daarom kocht ik een kookplaatje op elektriciteit, waar ik mee kook. Ik heb ook mijn eigen koelkast en magnetron in mijn kamer staan.



Dat was hoe mijn kamer in Amsterdam eruit ziet! Woon jij ook op kamers? Liefs, Janine. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!