9/09/2012

tag | van Vroeger tot Nu

Al een tijdje wilde ik de tag 'Van vroeger tot nu' doen en nu komt het er eindelijk eens van! Bij deze tag is het de bedoeling dat je foto's laat zien van toen je klein was tot nu. Vooral mijn tanden zijn heel erg veranderd, met dank aan mijn twee beugels.

Zoals alle baby'tjes had ik eerst blauwe ogen en was ik een hele dikke baby. Tijdens mijn geboorte heb ik mijn sleutelbeen gebroken maar daar kwamen ze pas achter toen het weer goed was, dus ik heb heel veel gehuild als baby, maar dat kwam dus door m'n gebroken sleutelbeen.



 Dit is al een tijdje later, met kerst geloof ik. Ik was hier 1 jaar oud. En kijk naar mijn haar, ik heb een mini afro!


 Als het goed is zit er wel een tijdje tussen de foto hierboven en die daarboven. Mijn haar was namelijk een soort van stijl (huh? hoe kan dat?!). Op deze foto zie je mijn oudtante, mijn zusje en ik.

Volgens mij was ik toen helemaal verliefd op mijn jas, haha. 

En we slaan even wat jaren over, en oh mijn god. Zie mijn gebit hier, vooral op de linker foto. Daarna kreeg ik een buitenboord beugel en daarna een slotjesbeugel, maar daar heb ik op dit moment geen foto's van, gelukkig maar. 
Dit was in Disneyland toen ik geloof ik 11 was. Hier kreeg ik bijna mijn eerste beugel.


En dit ben ik nu! Om al deze foto's na elkaar te zien ben ik blij dat ik 2 beugels heb gehad, het was het waard! Omdat dit een tag is moet ik nog iemand taggen, en ik tag gewoon iedereen die dit leuk lijkt!

Zijn jullie zelf veel veranderd? Liefs, Janine



30 opmerkingen:

  1. Haha wat leuk om te zien, ik ben zelf ook heel veel veranderd. Nu zie je er in ieder geval prachtige uit Janine :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw een heel leuk artikel Janine! Vroeger was je mooi, maar nu nog mooier! :)

    Liefs, Romy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk artikel! Je was echt een schatje vroeger, met die leuke krulletjes! <3 En wat een beugel kan veranderen, hè? Ik kan niet wachten tot die van mij eruit mag, en ik ben heel benieuwd hoe het er dan uitziet! Bij jou is het in ieder geval hartstikke mooi geworden, en zó anders! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah superleuk om te zien hoe je gegroeid bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk artikel! ik heb ook twee beugels gehad want mijn tanden waren een regelrechte ramp haha :)
    X fije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel ! ik denk dat ik hem wel ga overnemen !

    liefs, lian.

    www.aboutbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, superleuk om te zien zeg :D! Je tanden zijn echt mooi geworden :). Enneh, ik gebruik 2pic om de foto's in elkaar over te laten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend lieve en schattige foto's! die eerste, aaawh how cute! je tanden zijn echt ontzettend mooi geworden zeg! leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super schattig!
    Ik heb dat nog nooit gehoord, dat iemand bij geboorte 't sleutelbeen gebroken had?
    haha

    x
    MariekeMaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat leuk om te zien! Raar dat je op een gegeven moment stijl haar had.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, ik had die jas ook (: leuke tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke tag! Echt leuk om te zien.
    Wat grappig dat je vroeger een mini afro had hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een super leuke tag! Ik moet even zeggen dat je echt een heel mooi meisje bent! Ik wilde dat ik krulletjes had, maar ik heb van dat niet-stijl-niet-krul haar. :S Ik heb/hoef zelf geen beugel, ben daar nu wel blij mee, maar vroeger vond ik dat altijd interessant, haha. Veel liefs, May

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat was jij schattig vroeger! Je bent echt een heel mooi meisje!
    xoxo Karin
    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah je was echt een schattige baby zeg, die krulletjes, lief! (:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhh wat cutie! Haha je was echt heel schattig, nu nog steeds :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tag! Echt superschattig, zeg! Altijd leuk om babyfoto's terug te kijken, hihi
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige foto's! Je kunt echt bij de eerste foto zelfs al duidelijk zien dat jij het bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohh wat een geweldige post! Dit zou ik ook is moeten doen!

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schatje vroeger zeg!
    xx
    http://www.madebymariska.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, wat een lekker dikkerdje was je vroeger! En je tanden zijn inderdaad mooi geworden zeg, zijn ze toch ong ergens goed voor die beugels!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!