9/07/2012

new in | Denim and Aztec

Jullie zagen mijn aankoopjes al voorbij komen in het filmpje, maar toch wilde ik ze nog even iets beter laten zien. Zoals jullie misschien al hadden gezien staat er in de rechter zijbalk een poll. Daar hebben al veel mensen op gestemd en de meeste stemmen zijn voor shoplogs, dus leek het mij leuk om de dingen te laten zien die ik zondag heb gekocht. Ik heb niet veel gekocht, maar ik heb precies gekocht wat ik wilde kopen.




€9,95
Iets dat ik nog graag wilde was een legging met print, en die heb ik gevonden. Bij de New Yorker vond ik deze met Aztec Print, ik vind 'm heel leuk! Hij was €9,95. Ook wil ik nog graag een legging met galaxy print, maar die ga ik misschien zelf maken.

€22,50 - Episode
Ook gingen we naar de negen straatjes, en daar zit de Episode. Een vintage winkel met hele leuke dingen! En ook heel veel Levi's Vintage Shorts. Zulke shorts wilde ik ook nog graag hebben en die hadden ze hier dus in overvloed, zoals je op de foto hieronder ziet. Ook allemaal kleurtjes zoals roze, geel, groen en blauw. Ik ga zeker nog eens naar die winkel! Je moet wel een grote stapel passen om te kijken wat je maat is, maar dat heb ik er wel voor over.


Komen jullie vaak bij vintage winkels of kringloop winkels? Liefs, Janine

24 opmerkingen:

  1. Mooi aankopen!
    Ik vind je panty uit het filmpje trouwens echt superleuk met die stipjes :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Ik ga zondag naar A'dam en wil graag ook langs bij Episode (als ik 'm kan vinden, haha)!! Die short is echt gaaf!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was in mei ook in de Episode, maar kon er echt geen vinden die ik pastte! Ik vind het wel echt superleuk zo'n short :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen! Vind het printje ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aankopen! ik kom eigenlijk nooit bij vintage winkels omdat ik niet weten waar die zitten in nijmegen ;)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee, die aztec-legging lijkt op de mijne! (: Hele leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm in love met die Aztec print legging!! Ik kom eigenlijk nooit bij de New Yorker, maar ik ga er geloof ik toch eens een kijkje nemen! ;)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige aankoopjes! Ik was deze zomervakantie ook in de Episode, wat een geweldige winkel. Uiteindelijk heb ik een legerjas gekocht waar ik nu erg veel complimentjes over krijg, hihi! Ben er ontzettend blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat rokje heel erg leuk, helaas is hier geen new yorker..
    Ja ik kom echt ongelofelijk vaak in vintage / tweedehands winkels; dat is zó leuk. Vooral al die meubeltjes enzo is grappig om te zien. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een ontzettend leuke aztec legging! En ik vind vintage helemaal geweldig! Daar kan ik me echt in vinden. Ga je snel een outfit maken met de aztec legging? Daar ben ik benieuwd naar.

    Liefs, Mayxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je aankopen zijn echt leuk! Die broekjes waren super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de legging met aztec print is echt geweldig! vind je shortje ook heeeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk! In Nijmegen hebben we nu een heel leuk vintage winkeltje, porch-people. Super leuk, daar kom ik wel eens :) En leuke aankopen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, volgens mij ben je een van de eerste die het ziet ;). Ben nu net klaar (met lettertypes en kleuren aanpassen en zo). Blij dat je hem leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!