9/01/2012

outfit | Hello September!

Augustus is alweer voorbij, dus tijd voor september! Vandaag ben ik met mijn zusje foto's wezen maken in een soort parkje hier in de buurt. Zoals altijd heb ik ook foto's van haar outfit gemaakt en ze vroeg of ik die ook op m'n blog wil plaatsen dus die komen binnenkort! Vandaag draag ik een jurkje die ik al een tijdje niet meer aangehad heb, mijn jeansblouse, mijn nieuwe wedges en een panty natuurlijk, want de zon is nu een beetje weg. Helaas.






Dress - V&D / Shirt - H&M / Wedges - Primark




29 opmerkingen:

  1. Wat een leuk jurkje! Was de boom die je knuffelt hard of zacht? Mensen die dit lezen vinden me vast raar, maar Janine, jij snapt me hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik vind de wedges gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend leuke outfit! die wedges zijn zo tof :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awwww Janine, you look cute! Haha die boom ahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit en heel vrolijke foto's! Als je niet vrolijk bent, wordt je dat wel als je naar deze foto's kijkt! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! I like haha. En die eerste foto is zooo leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeh, eindelijk je jeansblouse! Hij staat superleuk <3 Leuke ring ook, trouwens!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was de boom echt hard? Ah shit, je had hem eerst in moeten smeren met bomenlotion hahahaha. Hele leuke outfit hoor! Liefsss en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke outfit post! Het staat je echt heel mooi.

    Liefs, May

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh ik mis Augustus nu al! Maar leuke foto's en outfit =]!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto,s van een erg leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk jurkje, ook de combinatie met het spijkerblouseje vind ik erg leuk! Net als de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke outfit, dat blousje staat er echt heel erg leuk bij!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die denim blouse staat je erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ah onwijs leuk Janine! Het was super leuk vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw dat staat je superleuk janine! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!