8/30/2012

personal | Back to School

Ik heb het overleefd, mijn eerste dagje school als derdeklasser! Dinsdag heb ik mijn boeken opgehaald, gisteren mentor dingetjes en vandaag dus weer naar school. Met mijn rooster ben ik best tevreden, al weet ik niet of ik nog elke dag tijd heb om te bloggen, dus ik weet niet of ik weer over ga van één post per dag naar om de dag. Ik zie het wel! Vanavond gaan we lekker pizza eten, morgen weer school en zondag ga ik naar een bloggersmeeting in Amsterdam! Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Liefs, Janine


23 opmerkingen:

  1. Veel plezier bij de bloggermeeting en heel erg veel succes op school!! Ik vond de derde een ontzettend leuk jaar (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi je boeken zien er tenminste vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast veel plezier met de bloggersmeeting en succes weer op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bloggermeeting klinkt leuk zeg! En veel plezier (of misschien succes) op school! ;) Je boeken zien er in ieder geval mooi uit!

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alvast veel plezier met de bloggersmeeting! klinkt inderdaad erg leuk, zeg!

    xoxo Karin

    mijn eerste give away staat online! neem een kijkje en doe mee! Als winnaar, kan je kiezen uit maar liefst vijf prijzen! http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier op de bloggersmeeting! en veel succes op school natuurlijk haha :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. man, ik vind het zó jammer dat ik niet kan komen! maar de volgende keer ben ik erbij, beloofd! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je je boeken leuk gekaft zeg :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt leuk, ik vind het echt zo jammer dat ik niet kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zo veel zin in zondag! Succes morgen nog op school en dan is het al weekend! :D leuke 'kafts' hahah xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, echt super veel plezier in A'dam! En succes op school, ik vond de derde geweldig! En met dit kaftpapier moet het wel lukken, toch?

    Liefs, May

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt jammer dat ik niet mocht van ouders ;( In ieder geval, heel veel plezier !
    En succes op school !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooizo dat je hebt overleeft, anders was je er zondag niet haha. Heb zin in zondag! :0

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig heb je de eerste dag weer overleeft! Heel veel plezier op de bloggersmeeting!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb hem ook overleefd haha! Veel plezier op de bloggersmeeting!!

    liefs, Vic

    Ik organiseer trouwens een giveaway met kenzaa, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zoo herkenbaar ik ga nu studeren dus dat wordt wat haha!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke post en leuk blog!
    Veel plezier zondag in Amsterdam!
    Zullen we elkaar volgen?
    xx
    lifeislike-a-fairytale.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jannnnn, ik heb echt zoveel zin in zondag!
    En je hebt echt een mooi handschrift!
    liefs,
    Isa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je daarheen bent geweest, via waar heb je info gekregen over die meeting?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!