11/22/2018

Outfit | Fluffy Jacket

Eén van mijn favoriete dingen aan de herfst en winter is dat alle kledingstukken die in de winkels hangen gelijk gefocust zijn op zachtheid! Zo ontving ik van SheIn ook dit fluffy jasje, dat super lekker warm en zacht is. In deze outfit draag ik 'm als jasje, maar ik heb 'm ook al een aantal keren als vest of als extra jasje onder een andere jas gedragen, super lekker zacht en warm! De foto's zijn gemaakt bij de botanische tuin van Rotterdam. Ik wist niet eens dat Rotterdam ook een botanische tuin had, maar toen ik laatst met mijn moeder een dagje naar Rotterdam was hebben we de tuin bezocht en hij zag er heel mooi uit! De kas is natuurlijk altijd een goede plek om foto's te maken, dus dat hebben we gedaan. 







Sweater - H&M
Mom Jeans - Bershka
Belt - Brandy Melville

Heb jij ook een fluffy jas voor de winter? Liefs,  Janine. 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je nog eens een outfitje plaatst. Erg lang geleden toch..
    Je ziet er stralend uit!
    Jasje staat heel leuk in combi met spijkerbroek.
    groetjes Lotte.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!