9/22/2018

Outfit | Ferris Wheel

Afgelopen week was ik een dagje naar Scheveningen om daar onder andere foto's te maken. Ik was eigenlijk nog nooit in Scheveningen geweest, terwijl het best dichtbij is! Vooral de Pier bij het reuzenrad is natuurlijk een leuke plek voor foto's, en daar zijn deze foto's ook gemaakt! Ik droeg mijn nieuwe trui van Shein, een zwart rokje en mijn nieuwe (glitter!) Dr. Martens. 









Sweater - SheIn
Skirt - Monki
Shoes - Dr. Martens

Wat vind jij van mijn outfit? Liefs, Janine. 

1 opmerking:

  1. Mooi in combi met die sweater, neem aan dat dit hetzelfde rokje is uit je vorige post.
    Mag ik vragen waar je die panty vandaan hebt?
    En wat heb jij toch mooie lange krullen, ik vind het wel leuk als je het eens in een staart draagt.

    groetjes Lotte.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!