5/21/2018

Outfit | Hortus

Laatst heb ik weer eens foto's gemaakt in de Hortus Botanicus, één van mijn favoriete plekjes in Leiden om foto's te maken. Er zijn natuurlijk veel planten voor de achtergrond in de foto's, én je hebt geen last van het weer als je foto's maakt binnen in de kassen. Maar deze keer was het alsnog super lekker weer, dus droeg ik een playsuit met een dunne panty eronder. 









Playsuit - H&M
Shoes - Dr. Martens

Wat vind jij van mijn outfit? En ben jij wel eens in een botanische tuin geweest? Liefs, Janine. 

3 opmerkingen:

  1. mooi! Als ik zo'n dunne panty aantrek krijg ik altijd snel van die ophaaltjes er in, zelf al soms tijdens het aantrekken heb ik al prijs. Bij jou ziet het er altijd zo perfect uit, misschien heb jij tips voor me.
    Of misschien moet ik eens een wat duurdere merkpanty proberen.
    Echt een mooie playsuit dit, en inderdaad een prachtige omgeving om outfit foto's te maken.

    grts, Lotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute outfit! You look gorgeous and your legs are amzaing as always!! Great work beautiful!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy to see that black sheer pantyhose are back on your amazing legs. That's how you are the more cute. I don't like the summer time when you're not wearing them ( but I can understand ).
    Have a nice day !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!