9/15/2012

beauty | Eyes Lips Face

Een tijdje geleden zagen jullie een unboxing filmpje van Eyes Lips Face en natuurlijk moesten een paar dingen daarvan ook getest worden! Vandaag laat ik jullie swatches zien van de nagellak en de lipstick, en lezen jullie mijn mening erover.

Dit koraal kleurige kleurtje heet #1563 Mango Madness. Ik eet nooit mango's, dus ik heb opgezocht of dit kleurtje op de kleur van een mango lijkt, en dat is zo! Er zit 10 ML in en daarvoor betaal je €2,50.



Maar het belangrijkste is natuurlijk hoe 'ie eruit ziet op je nagels! Hieronder heb ik 2 laagjes op mijn nagels gelakt. Door het kwastje lakt 'ie vrij streperig, maar als het is opgedroogd is dat helemaal weg. Ook droogt deze beter en sneller op dan de oude lakjes van ELF, waarvan ik er 2 heb.

Dan de lipstick, deze heb ik in de kleur #7706 Posh. De kleur is in het echt iets donkerder dan op de site. Een roze/rood-achtige donkere kleur. Hij kost €1,-.


En zo ziet 'ie eruit als swatch. De lipstick is niet mat, maar ook niet glanzend. Gewoon een normale lipstick dus. De lipstick blijft best lang zitten en trekt niet zo heel erg in de lijntjes, dus dat is fijn.


Voor de prijs ben ik zeker tevreden met deze twee producten! Helaas zijn de verzendkosten van ELF vrij hoog, maar je kunt natuurlijk ook samen bestellen met vriendinnen om zo minder verzendkosten te betalen!

Heb jij wel eens iets besteld bij Eyes Lips Face? Liefs, Janine

21 opmerkingen:

  1. Leuke spullen ! Vooral die nagellak vind ik echt mooi ! Elf is echt een leuke website :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nagellak :) Oranje is echt leuk!
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit iets van ELF gehad, die lipstick lijkt me mooi!
    Liefs,Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat nagellakje is erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil daar zo graag nog een keer van bestellen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb daar alleen ooit een oogschaduw palette gekocht, waar ik nog steeds heel te vreden over ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, zien er beiden heel mooi uit :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeh fijne lipstick! Ook erg vriendelijk voor m'n portemonnee zo te horen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke spulletjes!
    ik ga denk ik ook is wat bestellen op elf. :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke producten! De nagellak vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!