8/05/2012

shoplog | Maroon and Denim

Ik heb weer eens geshopt hoor, hoe kan het ook anders? In dat opzicht kun je me wel verslaafd noemen... Maar goed. Zoals ik vertelde ben ik afgelopen vrijdag met twee vriendinnen gaan lunchen bij de V&D en daarna zijn we nog even de stad ingegaan en natuurlijk laat ik jullie even zien wat ik heb gekocht!



V&D - €2,-
Bij de V&D vond ik dit super schattige vogeltje voor maar €2,-. Hij hangt nu aan mijn deur.
 Bij de Action kocht ik armbandjes in pastelkleurtjes. Ik weet de prijs niet meer precies maar ze waren ongeveer €1,-!
 Bij de H&M kwam ik dit wijnrode shirtje tegen en omdat ik niet veel shirtjes heb leek het me wel handig om deze te kopen. Hij kostte €9,95.


Ook kwam ik bij de H&M deze jeans blouse tegen en ik ben heel blij dat ik eindelijk een goede heb gevonden! Ik weet zeker dat dit één van mijn favorieten gaat worden! Hij kostte €19,95.
Misschien een beetje vroeg, maar bij de H&M nam ik ook deze trui mee, die jullie ook al in mijn wishlist zagen. En alweer, wijnrood. Ik vind het gewoon een super mooie kleur! Deze kostte ook €19,95.

Hebben jullie nog wat leuks geshopt afgelopen week? Liefs, Janine

19 opmerkingen:

  1. wat een leuke aankopen! dat jeansblousje wil ik ook :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Hoop dat je snel een keer een outfitpost met die spijkerblouse laat zien, ik ben aan het nadenken over het aanschaffen van, maar ik twijfel nog! Ik zou graag willen weten hoe jij het combineert (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankopen. :) Gave kleur is wijn rood hé ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen, die rode kleur is erg leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen ! Die wijnrode trui is echt leuk !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeh wat leuk ! vooral die jeans blouse.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen! Die blouse en die trui heb ik net besteld haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt ontzettend leuk! Ik hou ook van wijnrood (;
    xlove

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke aankoopjes! wijnrood is idd een hele mooie kleur! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke items, vooral je shirtje en blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen! :D Wijnrood is zo pretty. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wijnrood is echt een prachtige kleur! leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wijn rood is echt een mooie kleur! Dat denim blousje is ook echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Suuuuper leuke aankoopjes! Ik wil die trui en hier van de hm ook gaan kopen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeele leuke kleren! Die trui is echt superleuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke aankoopjes, dat wijnrode tshirt vind ik echt heel mooi :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!