8/03/2012

outfit | Romantic Lace

Vandaag ben ik met twee vriendinnen gaan lunchen in de stad en daarna zijn we eventjes naar andere winkels geweest, maar daar komt denk ik nog wel een shoplog over! Eerst laat ik jullie de outfit zien die ik zondag aanhad. Ik wilde de jumpsuit eerst terug brengen omdat 'ie heel kort is maar ik denk dat het zo wel kan. Ook heb ik m'n witte sleehakken met bloemetjes weer eens aangetrokken want ze zijn té leuk om alleen maar te pronken in m'n kamer!




Jumpsuit, cardigan, wedges - H&M




19 opmerkingen:

  1. Ik vind je jumpsuit heel leuk hoor ! En mooi met die wedges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw echt een super mooie outfit! love it! <3 staat je ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind je jumpsuit geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die jumpsuit moet je niet terug brengen gekkie! Die is geweldig. :o

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe die jumpsuit is super en die wedges ook!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh leuk koppie heb je en dat jumpsuitje is ook erg leuk!

    Follow/visit my bloggie:
    XOX
    www.Jazzybelleslife.com
    JazzyBelle <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waauw super mooie jumpsuit! Echt super mooie outfit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een te gekke jumpsuit! Die was toch te klein, of niet? Hoe dan ook: hij staat gewéldig!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke jumpsuit ! Dat vestje heb ik ook haha..
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat die jumpsuit zo wel prima kan hoor! Dat vestje heb ik ook maar dan in het donkerblauw haha, die ziet zo lekker! Je sleehakken zijn ook echt super! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ontzettend mooie outfit! & je schoenen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige jumpsuit! Hij staat je erg mooi!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke outfit, die hakken zijn trouwens echt geweldig! Ik ben echt jaloers op ze, ahah :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superleuke outfit! die wedges zijn cuuute! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke outfit!
    xlove

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw meid ik ben echt jaloers op jou figuur! En hele leuke kledingcombi :) Ik heb trouwens een facebook pagina aangemaakt voor mijn fotografie, wat zou jij daar het liefst op zien? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!