7/23/2012

tag | Been There, Done That!

Deze tag zag ik een tijdje geleden op heel veel blogs verschijnen maar omdat ik als jullie dit lezen nu écht op vakantie ben leek het me leuk om 'm nu te doen. Deze tag gaat namelijk helemaal over de vakantie!

Wenen, 2011.



Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
België, Luxemburg, Frankrijk, Denemarken, Griekenland, Oostenrijk, Duitsland, Polen en op het moment dat jullie dit lezen als het goed is ook Spanje


Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Thailand! Mijn tante en nicht komen uit Thailand dus ik heb er al veel leuke verhalen over gehoord en ook zijn al veel andere familieleden erheen geweest maar ik helaas nog niet! Het lijkt me echt geweldig om daar een keertje heen te gaan! Ook lijkt het me super om een keer naar de Verenigde Staten te gaan, omdat het me gewoon zo anders lijkt dan Nederland!


Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Ik denk dat ik dan ga voor een culturele vakantie! Dat is ook meestal het soort vakantie dat ik beleef. In de ochtend bijvoorbeeld een kasteel bekijken, 's middags naar het zwembad op de camping of naar een dorpje in de buurt en 's avonds uit eten of ping-pongen of badmintonnen op de camping. 




Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Parijs! Ik ben er slecht één keer geweest, toen ik 10 of 11 was. Maar ik zou heel graag nog een keer willen, want ik vond het super!


Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
(Ik heb wel leukere, maar niet op deze computer!)


Met wie ga je meestal op reis?
Met mijn ouders, broertje en zusje. Soms spreken we het nog zo af dat we een weekje op dezelfde camping gaan staan als m'n oom en tante, maar dat is niet vaak en zeker niet de hele vakantie.


Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Met m'n nichten! We zien elkaar niet heel erg vaak, maar het lijkt me super om met z'n allen op vakantie te gaan!


Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
M'n laptop, een koffer met kleding en bikini's, een tent en tijdschriften! Oh en eten natuurlijk!


Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Best wel vaak! Meestal gaan we in de herfst- of meivakantie op vakantie in Nederland omdat we dan toch even weg zijn maar niet te ver weg! Ik ben op vakantie geweest in Friesland, Drenthe, Gelderland, Brabant en Linburg.


Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
Ligt eraan waar ik zin in heb. Op dit moment: een dierentuin.


Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zonvakantie, sowieso! Ik ben nog nooit op een skivakantie geweest en ik ben er blij mee, want dat lijkt we afschuwelijk! Ook heb ik nog nooit op de ski's gestaan dus dan zou ik het eerst nog moeten leren.


Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Ik denk mijn vakantie van afgelopen jaar! We zijn toen naar Duitsland, Tsjechië en Oostenrijk geweest. Ook ben ik toen voor de eerste keer naar Wenen geweest en ik vond het een hele mooie stad!


Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Mijn minst leuke vakantie-herinnering is dat ik een windhoos meemaakte. Het was in Tsjechië en we waren net aangekomen op de camping. Mijn zusje en ik waren gelijk naar het zwembad gegaan en daarna liepen we weer terug naar de tent. Toen we net waren omgekleed ging het vreselijk hard waaien en ging de tent alle kanten op. Zelf zaten we toen in de tent en moesten we 'm vasthouden. Ik weet nog dat ik ontzettend bang was en daarna was iedereen heel geschokt. Gelukkig was de enige schade die we hadden dat er een gat in de tent zat, maar gelukkig konden we dat maken met duck tape!

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Frankrijk en Spanje, al zit ik op dit moment dat jullie dit lezen al in één van die landen!


Waar zou je nooit op vakantie gaan?
In een oorlogsgebied, al denk ik dat niemand met een gezond verstand daar heen zou gaan!


Ik tag de volgende mensen:
Iedereen mag van mij deze tag overnemen! 




13 opmerkingen:

  1. Leuke tag =) ik vind de derde foto echt heel erg leuk!
    Liefs, Karin.

    http://donnermoiplusfashion.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag en veel plezier in Frankrijk / Spanje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag <3! Ik denk dat ik deze ook overneem ^^! Deze is echt super leuk om te lezen =D!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tag! En van de wintersport herken ik, ik heb het dan wel twee keer gedaan, een dag.. maar dat doe ik nooit meer haha. Echt leuk om te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze tag is echt leuk! Geeft je gelijk een summerfeeling. En die frisbee foto - haha geweldig. En psssst, zullen we samen naar Parijs gaan? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk beantwoord en leuke foto's!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke tag, en je favoriete vakantie foto is echt grappig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ingevuld & leuk tag! Ik ga 'm zeker overnemen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heei heb je miss ook tips voor mij ik ben dol op jou blog em ik wil er zelf ook een maken kun je de tips sturen naar dit email adres : aleksandraaa12@hotmail.com


    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een supper leuke tag!

    xx

    http://www.madebymariska.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!