7/29/2012

photography | Flowers






14 opmerkingen:

  1. heei janine ,
    zou je alsjeblieft mn blog willen volgen dat lijk me super vet trouwens leuke foto's


    liefs aleksandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Bloemen zijn altijd goed om te fotograferen. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw heel erg leuk janine! En zoals Annemieke al een beetje zei, ik vind bloemen ook heel leuk om te fotograferen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie! :) En inderdaad, waarom 2 euro voor gebruikte Ikea bekers... haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow mooie foto's, ik hou van die bloemen, ik word er altijd vrolijk van :)

    Mijn eerste outfit is up on the blog, ik ben nieuwsgierig naar wat je ervan vindt!
    Love, Nura van Fashion Tea Time

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's, prachtige bloemen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie foto's, deze bloemen zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your outfit

    Je ziet er echt super leuk uit ! :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie foto,s hoor, ben echt gek op bloemen fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice blog post!I really like your flower photography here. Website Template

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!