4/15/2012

shoplog | Nijmegen

Vandaag leek het me wel leuk om jullie te laten zien wat ik allemaal in Nijmegen gekocht heb. Zoals ik al verteld heb zijn we eerst naar een museum geweest, waar we presentatie moesten houden. Mijn presentatie ging goed, ik had een 8,5! Daarna moesten we een 'schervenpracticum' doen. Op een tafel lagen heel veel scherven en we moesten ze een soort van sorteren. Daarna moesten we een speurtocht doen. Eerst was ik met mijn groepje naar de Macdonalds gegaan en daar hebben we eventjes geluncht. Daarna hebben we heel snel de speurtocht gedaan, met behulp van onze mobieltjes, en toen we klaar waren konden we shoppen!


Eerst ben ik eventjes naar de V&D geweest, want daar was een New Look afdeling. Ik heb veel leuke dingen gezien, maar die vond ik net niet leuk genoeg om te kopen. Daarna ben ik naar de kruidvat geweest, waar natuurlijk de 1+1 gratis actie was. Helaas was er geen Catrice schap, maar natuurlijk wel Essence! Essence vind ik echt een fijn budget merk, dus daar heb ik wat van gekocht.

05 Bashed Berries - 03 Very Cherry - 02 Peach Beauty

Ik kocht deze 3 lakjes van de Fruity LE. Ik vind deze kleurtjes echt heel leuk! Zomers, vrolijk en ze doen me denken aan fruit en smoothies. Er staan geen kleuren op, dus ik heb het even opgezocht. Ze kosten €1,79 per stuk. Ook wil ik graag nog de Nail Fruits maar die hadden ze helaas niet.

Ook kocht ik dit oogschaduw paletje van Essence. Deze had ik al in een andere kleur en die vind ik al fijn, maar bruine kleurtjes vind ik ook mooi! Dit is long beach en hij kostte €2,99.


Als laatste kocht ik deze lipbalm bij de H&M. De H&M in Leiden heeft geen cosmetica afdeling en die in Nijmegen wel, daar was ik natuurlijk heel blij mee! Ik had al een paar lipbalms van H&M en dat zijn echt mijn favoriete dus ik kocht er nog eentje voor €1,95.

Dat was alles wat ik heb gekocht! Het was echt een leuke en gezellige dag!

19 opmerkingen:

  1. die fruity lakjes vind ik echt leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke lakjes en die lipbalm lijkt me ook super! wat vond je over het algemeen van nijmegen, mooier of minder mooi dan leiden? (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingen, die lipbalm lijkt me erg lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke aankopen!
    Wat zijn die lakjes allemaal mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze doen me inderdaad aan smoothies denken ja, je zou 't bijna opdrinken haha! Leuke aankoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen! Die lipbalm lijkt me echt fijn, en die lakjes zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Die lakjes zijn echt mooi, lijken inderdaad een beetje op smoothies ^^

      Verwijderen
  8. leuke aankopen, ik heb nummer 05 en 02 ook van de fruity nagellakjes van essence! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeh die nagellakjes zien er op op te eten uit zowat ;p
    Heel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes en Nijmegen is een leuke stad hè! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke spullies heb je gekocht hoor :) die oogschaduw heb ik ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd fijn als je nog tijd hebt om te shoppen! Dat oogschaduwpaletje heb ik ook :).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankopen, wij gaan je volgen! Volg je terug?
    Liefs, Fije en Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke lakjes, ik ken dat merk helemaal niet. Is het wat goede kwaliteit?
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke dingetjes zeg, en goed cijfer!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!