12/31/2011

things I bought last week


Ik heb deze week lekker geshopt, dat doe ik altijd wel in de vakantie. Dinsdag ben ik met mijn nicht naar Rotterdam (Primark!) geweest en gister ben ik met mijn moeder gewoon hier gaan shoppen, in Leiden. Klik op read more voor al mijn aankopen.

Ik begin maar met deze nagellakjes van Essence. Bij de kruidvat was het tweede halve prijs op Essence make-up, dus daar moest ik even kijken! Ik heb 3 nagellakjes meegenomen en een potje met express dry drops, hierdoor droogt je nagellak sneller. 

78 blue addicted - 06 edward - 72 time for romance

Daarvoor waren we al naar de Primark geweest in Rotterdam. Als je twijfelt naar welke je wilt gaan, ga niet naar Rotterdam! Het is er echt heel druk, terwijl we er rond half 11 waren. 



Uit de Primark nam ik deze blouse mee. Ik kreeg 'm niet goed op de foto, maargoed. Het is dezelfde als deze blouse maar dan in het zwart. (Bron) Hij was 13 euro. 


Ook heb ik deze haarband bij de Primark gekocht. Er zit ijzerdraad in en je kunt 'm dus zo vormen als je wilt. Hieronder een foto van hoe ik 'm draag. Hij kostte 2 euro.



Verder heb ik deze elastiekjes gekocht, 40 stuks voor maar 1,50!


Dit riempje vond ik toch wel erg leuk en die gooide ik dus ook in mijn tas. Normaal vind ik studs niet zo leuk, maar bij deze vond ik ze wel lief, ik weet niet waarom. De kleur is iets meer lichtbruin in het echt. Dit riempje kostte 2 euro, ook bij de primark.


Omdat ik bij de Primark geen stipjes panty gezien had, was ik heel blij toen ik deze zag hangen bij de H&M! Het zijn twee panties, eentje met grote stippen en eentje met kleine. Deze kostten 9,95.


Als laatste in Rotterdam kocht ik deze laarsjes. Ik had nog laarsjes nodig en deze vind ik heel leuk! Ze waren 15 euro bij de Axi Schoen.


Met dit vest ben ik heel erg blij. Ik had 'm al eerder gezien maar ik vond 'm te duur, hij was namelijk 49 euro. Toen ik gister met mijn moeder in de stad was was ie in de uitverkoop en was ie nog maar 24,50! Ik heb 'm gelijk gepast en gekocht. Hij is trouwens van Jane Norman, dat merk is te koop bij de V&D.


Als laatste heb ik deze 3 albums gekocht bij the free record shop. De albums van Maroon 5 zaten bij elkaar en het was 2 voor 15 euro dus toen ben ik opzoek gegaan naar nog een leuk album. Na lang zoeken is het It's not me, It's you van Lily Allen geworden.

Sorry voor deze nogal lange shoplog, misschien moet ik het voortaan in een filmpje doen? Ik wens jullie allemaal een gelukkig, mooi en fashionable 2012 toe!

11 opmerkingen:

  1. Vooral die schoentjes zijn erg leuk!!
    Leuke aankopen hoor!
    Alvast een heel gelukkig en gezond 2012 toegewenst!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk allemaal zeg! Dat vest van Jane Norman ziet er echt prachtig uit! Ik ben gek op dat merk! En een filmpje is erg leuk, daar denk ik zelf soms ook aan, maar meestal vind ik foto's ook prima, dan kun je het gewoon even ''goed'' bekijken en het tekstje erbij lezen zeg maar, haha! Had ik je trouwens al een heel gelukkig nieuw jaar gewenst? Als ik dat nog niet had gedaan, en anders -nogmaals- , een heel gelukkig, gezond, fijn en mooi 2012! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke nagellakjes. Jij ook alvast een heel fijn 2012 toegewenst!! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een superleuke aankopen! Het is wel toeval, ik zou eigenlijk ook dinsdag naar Rotterdam gaan, voor de primark, maar dat ging helaas niet door omdat we geen vervoer hadden. je hebt wel hele leuke dingen gekocht en de vast en de bouse vooral! Geluk dat die in de uitverkoop was! Een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat je net zo leuk blijft bloggen in 2012! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zoo leuk! Ik vind die laarsjes echt prachtig!
    En als je naar Barcelona gaat, veel plezier (: haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankoopjes! Die zwarte blouse van Primark is erg leuk, ik ben benieuwd hoe ie staat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen! Vooral die laarsjes vind ik heel erg leuk. Dat vest vind ik ook super, en helemaal mazzel dat ie in de uitverkoop was! :) Leuke lakjes ook en leuke albums! Alvast een gelukkig nieuw jaar! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die nagellakjes zijn nice! GELUKKIG NIEUWJAAR ! XXX

    ps ik heb een nieuwjaarsgiveaway op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke aankoopjes! Die lakjes zijn echt mooi.
    Beste wensen voor 2012!

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die Engelse nagels zijn super cool ik heb het ook gemaakt echt super mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!