12/27/2011

my room [little preview]

Ik ga nog niet mijn hele kamer laten zien, maar wel een stukje. Ik heb namelijk dinsdag een kledingrek gekregen en die moet ik dus nog leuk neerzetten enzo. Daarom ga ik een klein stukje van mijn kamer laten zien. Klik op read more voor de preview! 

Als eerste een detail foto van mijn bed. Zoals ik al zei ben ik dinsdag naar de Ikea geweest en toen heb ik dit knuffeltje meegenomen. Ik vond 'm wel schattig! Ook heb ik een gebreide sprei gekocht daar. Deze vind ik heel mooi en hij is ook lekker warm!


Dan nu een detailfoto van mijn boekenkast. Ik gebruik 'm niet echt als boekenkast, alleen de twee bovenste planken. Op de planken op de foto zie je al mijn accessoires en make-up. 


Op de onderste plank (op de foto) staan dus mijn accessoires. Hier zie je mijn ringencollectie.


En dit is een detail foto van mijn make-up plank. Links staan wat parfummetjes en in de bekers mascara, oogpotlood en in de andere beker make-up kwasten. Op het dienblad ligt de rest van mijn make-up. Daarnaast staat nog een bak met al mijn nagellakjes (die kun je zien op de tweede foto).

Nou, dit was het! Binnenkort een roomtour filmpje! ♥

12 opmerkingen:

  1. Leuke kamer! Jouw bed ziet erg echt heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik ben jaloers ! die planken heb je superleuk ingericht ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou dat ik zo'n coole boekenkast had :) Bij mij staat hij vol met boeken omdat niemand anders ze kan opbergen --''

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt leuk uit ! :)

    Liefs'Manon
    Ik houd een give-away, doe je mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! ik ben benieuwd naar je roomtour filmpje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aww dat knuffeltje, wat lief! Voor de rest ziet het er leuk uit!! liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!