12/17/2011

diary | in darkness she is all I see

Uit de enquête is onder andere gekomen dat jullie meer persoonlijke posts willen, dus daarom vanaf nu meer persoonlijke posts. Ook zet ik vanaf nu in de bericht titel waar deze post over gaat door de tag tussen haakjes erachter te zetten. 

Hoihoi. Gister had ik kerstgala! Eerst hebben we (vriendinnen & ik) ons haar & make-up gedaan en daarna zijn we naar het feest gegaan. Dat was echt heel leuk! Vandaag heb ik mijn kamer opgeruimd en wat folders bezorgd. Morgen ga ik naar de sluiting van het Glazen Huis en daarna is daar dan een mini concert van Snow Patrol, daar heb ik heel veel zin in! Liefs, Janine.



pictures: Vienna 2011


10 opmerkingen:

  1. Benieuwd naar foto's van je kerstgala en hoe je er uit zag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. ben ook wel benieuwd hoe je er uitzag:D
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook benieuwd hoe je eruit zag. Leuk, die persoonlijke posts. Ik zou meer outfit posts ook wel leuk vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb donderdag een kerst gala op school en ik heb er ook erg veel zin in! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je het leuk hebt gehad op Gala! Dat is altijd leuk ;)

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wil je hem ook niet in het paars? hint hint.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!