12/21/2011

christmas time [weheartit wednesday]

Vandaag is het dan zover, het is nu winter! Ik weet niet of ik dit zo leuk moet vinden, want ik haat de winter. Maargoed, wat ik wel leuk vind, is kerst. Deze weheartit wednesday staat dus in het teken van kerst.
Ook heb ik van Berrie the christmas tag gekregen, dankjewel! Bij deze tag moet je vragen beantwoorden over kerst, hoe toepasselijk bij deze post! Daarom doe ik deze posts bij elkaar, als eentje.

Vier je kerst? 
Tuurlijk vier ik kerst! Ik ga bijna altijd naar familie en dan gaan we daar gezellig kerst vieren. Dit jaar ga ik ook naar familie toe en daarna blijf ik logeren bij mijn nicht!


Wil je liever een witte kerst of gewoon een 'blanke' kerst?
Mij maakt dit echt helemaal niets uit, maar als het dan een witte kerst is, dan heb ik liever veel sneeuw. Als het alleen maar glibberig en vies is dan hoeft het niet van mij. Een kerst zonder sneeuw vind ik ook leuk, ik vind niet dat het feit of er sneeuw is of niet niet belangrijk met kerst hoor!


Met kerst wel of geen kerstboom in huis?
Wel een kerstboom. Ik vind dat een kerstboom het toch afmaakt. Het versieren ervan vind ik heel leuk! Wij hebben altijd een echte kerstboom, die vind ik ook lekker ruiken.


Doe jij aan cadeautjes onder de kerstboom?
Nee. Wij vieren thuis al Sinterklaas en twee dingen vind ik een beetje veel van het goede. Maar sowieso is kerst ook heel leuk zonder cadeautjes.


Met wie vier jij kerst?
Zoals ik al zei, met familie. Het is gewoon heel gezellig om met z'n allen kerst te vieren!


Vier jij eerste en tweede kerstdag of alleen de eerste kerstdag?
Natuurlijk vier ik ze beiden! Waarom zou ik het niet doen? 


Heb jij nog kleding inkopen gedaan voor kerst? 
Yes, zoals jullie misschien al weten heb ik dit galajurkje gekocht.


Hebben jullie het huis helemaal versiert of heb je alleen een kerstboom of misschien wel helemaal niets?
Wij hebben een kerstboom en er hangen kerstkaartjes in ons huis. Ook hangen er wat sterretjes en kaarsjes, gewoon wat kleine decoratie dingetjes dus.


Welke kleur heeft de decoratie in jullie kerstboom?
Wit en zilver. Er hangen allemaal houten hangertjes in, heel lief. Ik zal binnenkort een foto maken!


De dag na kerst: tuigen jullie de kerstboom dan gelijk weer af of genieten jullie nog eventjes na en laten jullie de boom nog staan voor de gezelligheid?
De kerstboom blijft bij ons sowieso staan tot oud en nieuw, lekker lang dus!


Je mag deze tag overnemen als je wilt!

10 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Echt gezellig deze kerstsfeer! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!
    ik denk dat ik de tag ook over ga nemen
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke post is dit! Leuk om te lezen en grappig met die foto's erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je dit combineert! Geweldige post heb je ervan gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaauw, die tag super! super leuk en grappig hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Christmas plaatjes! En leuk dat je op kerst bij je nichtje blijft slapen. Mijn 3 nichtjes komen bij mij slapen, heb echt zin in kerst!

    Leuke blog heb je :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! En leuke antwoorden op de vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag!
    ik heb hem klaar staan voor dit weekend.
    wauw al die foto's!x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!