11/26/2011

I’ll be here, by your side


Bijna altijd zijn er wel meisjes bezig met hun kamer opnieuw inrichten, je kamer opruimen & je kamer gewoon gezellig maken. Ik ook! Daarom ga ik in deze post een paar tips geven!


Als je je muren niet mag schilderen, is het plakken van teksten op je muur altijd een optie. Kies bijvoorbeeld een zinnetje uit je favoriete liedje of iets als 'Live your Life'. Gebruik stevig papier en knip netjes, zo ziet het er netjes uit.


Kies voor een rustig kleuren palet, zo ziet je kamer er veel groter uit. Als je drukke kleuren gebruikt ziet je kamer er al snel rommelig en klein uit. Ik had zelf ook eerst een oranje met groene en gele kamer, dat zag er heel klein uit. Nu zijn mijn muren wit en eentje lichtroze, mijn kamer ziet er echt veel groter uit!


Wat je altijd in je kamer moet hebben is een spiegel. Koop dus een leuke spiegel en maak 'm schoon als ie vies is. Bij Ikea heb je veel en goedkope spiegels.


8 opmerkingen:

  1. Wat een handige tips! Ik vind vooral de eerste erg leuk, met zo'n tekst in je kamer. Dat wil ik ook wel een keer doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga binnenkort ook muurstickers bij de Action halen, en ik neem waarschijnlijk ''Carpe Diem''. Of anders, als ze die niet hebben, ga ik ze zelf maken van stevig papier! Maar een hele leuke post! Liefs xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tweede foto is zo geweldig! Die heb ik op tumblr gezet en is super vaak gereblogged :P. Ik heb net super veel dingen weggedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ideeën! Binnenkort gaan we verhuizen en vooral de tekst op de muur vind ik erg leuk! Dank voor de inspiratie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tekst boven dat bed! Wat een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik ben zo'n meisje! Ik wil altijd mijn kamer opnieuw inrichten en het liefst ook elk jaar weer nieuwe meubels, maar dat gaat niet want dat wordt te duur...
    Erg leuke tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tips! Vooral die letters, bijvoorbeeld boven je bed. Nu krijg ik zin om mijn kamer opnieuw in te gaan richten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!