11/22/2011

handwriting tag

Ik wilde al heel lang de 'handwriting tag' doen, maar niemand heeft hem mij ooit gegeven. Daarom doe ik hem maar gewoon, sorry als ik nu alle regels overtreed! Je hebt van die mensen die echt een onleesbaar handschrift hebben, maar mijn handschrift vind ik zelf best mooi. 



Voor deze tag moet je een paar vragen beantwoorden, die vervolgens opschrijven en daar weer een foto van maken. Dit zijn de vragen:

1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7.Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people.

En dit zijn mijn antwoorden:


14 opmerkingen:

  1. wauw, mooi handschrift en leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi handschrift heb je inderdaad! En ik vind dit echt een leuke tag, misschien doe ik hem zelf ook eens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een mooi handschrift! En leuke tag, denk dat ik hem wel ga overnemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk handschrift!
    hier de linkjes;

    http://www.ebay.com/itm/Vintage-Bronze-Cute-Octopus-Long-Chain-Necklace-Pendant-/270802279492?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f0d12dc44

    en ;

    http://www.ebay.com/itm/Ladies-Retro-Bohemia-Style-Love-Heart-Peacock-Feathers-Tassel-Long-Necklace-/350500644779?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item519b7767ab

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt een heel mooi handschrift! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi handschrift!
    Ik ga deze tag ook nog doen
    xx ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn handschrift is niet mooi genoeg voor z'n tag hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag indeed! Mooi handschrift heb je, mooier dan de mijne hahaha. Mijne is zowat onleesbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!